kipor.waw.pl

Informacje

Reklama

Regulamin sklepu

 

Regulamin sklepu www.kipor.waw.pl ważny od 01.04.2011r.

1. Składanie zamówień

Aby zamówić dowolny produkt dostępny w sklepie internetowym www.kipor.waw.pl

należy założyć konto podać przy tym swoje dane osobowe, które są niezbędne do weryfikacji zamówienia oraz do późniejszej jego realizacji. Następnie można złożyć zamówienie dodając interesujący Państwa produkt (lub kilka produktów) do swojego koszyka.
Po prawidłowym złożeniu zamówienia automatycznie zostanie wysłane potwierdzenie. Korekty do swojego zamówienia można wprowadzić przed jego zatwierdzeniem do realizacji lub kontakcie telefonicznym.
Zamówienie nie będzie zrealizowane w przypadku błędnie wypełnionego formularza danych osobowych lub gdy dane te będą niekompletne.

2. Warunki dostawy

Produkty wysyłane są przez 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Wysyłki nie są realizowane w soboty i niedziele oraz w święta.

Zamówienia traktowane są jako dzisiejsze jeśli zostały złożone do godz. 11 dnia roboczego. Zamówienia składane po godzinie 11 traktowane są jako złożone następnego dnia roboczego.

Przesyłka nadana danego dnia roboczego powinna dotrzeć na miejsce w ciągu 48h (oprócz sobót, niedziel i świąt).


3. Bezpieczeństwo przesyłki

Produkty, które zostaną zamówione będą doręczone wprost do Państwa firmy lub mieszkania sprawdzoną przez nas firmą kurierską DHL Express lub Kolporter. Zamówiony towar jest wysyłany w oryginalnym opakowaniu i w dodatkowym opakowaniu zabezpieczającym produkty w czasie transportu.

Instrukcja obowiązkowego trybu postępowania
- Jak bezpiecznie i szybko odebrać przesyłkę?

I. przed przybyciem kuriera:

    1. Klient oczekujący na przesyłkę, powinien przed przybyciem kuriera przygotować narzędzie, którym będzie mógł przeciąć taśmy i opakowanie zewnętrzne przesyłki w celu sprawdzenia zawartości.
    2. Jeżli w trakcie zamawiania Klient wybrał opcję płatności gotówka przy odbiorze” należy przygotować kwotę do zapłaty.

II. przy Kurierze:

    3. Po przyjeździe kuriera należy pokwitować i opłacić przesyłkę(jeśli nie była opłacona wcześniej przelewem). W obecności kuriera sprawdzić jej stan zewnętrzny, rozpakować i sprawdzić stan oraz zawartości.
    4. Jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia mechaniczne i inne, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody.
    W protokole zawrzeć należy:
    - informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na zewnątrz opakowania
    - informacje o zabezpieczeniu przesyłki z zewnątrz i wewnątrz opakowania
    - informacje o uszkodzeniach(które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone)
    5. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody (fax,  poczta, e-mail) do nadawcy .

    6. W przypadku prawidłowo sporządzonego protokołu gwarantujemy naprawę szkody w ciągu 14 dni roboczych od chwili otrzymania kopii protokołu.


4. Koszty przesyłki

Opłatę doliczamy do wartości całego zamówienia.


5. Warunki płatności



Na etapie zamawiania produktu Klient wybiera jeden z trzech sposobów płatności:

"ZA POBRANIEM" czyli opłacenie przesyłki przy odbiorze prosto do rąk kuriera dostarczającego przesyłkę (POBRANIE MAX DO 5000 ZŁ BRUTTO)
"PRZEDPATA NA KONTO" czyli klient wpłaca na konto P.J.TOPTECH kwotę za towar.
"ZAKUP NA RATY” Skontaktuj się z nami pod nr tel. 0-667-939-909

Lub e-mail: info@toptech.pl

Zamówiony towar zostaje wysłany bezpośrednio po odnotowaniu wpływu na konto:
ING BANK O. W PRUSZKOWIE  50 1050 1924 1000 0090 9938 8515


6. Jakość produktów


Wszystkie sprzedawane w sklepie internetowym www.kipor.waw.pl produkty są oryginalne, nowe i pełnowartościowe. Pochodzą z legalnych źródeł, najczęściej od Generalnego Importera lub są w oficjalny sposób importowane przez naszą firmę. Wszystkie posiadają gwarancję określoną przez producenta.


7. Warunki gwarancji

Wszystkie produkty w sklepie www.kipor.waw.pl mają gwarancję. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu ( paragon, faktura ), który należy okazać. Gwarancja i sposób jej realizacji jest zależny od warunków ustalonych przez konkretnego producenta. Precyzyjne warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej.


8. Ochrona danych osobowych

Ujawnienie danych jest całkowicie dobrowolne jednak niezbędne w celu dokonania rejestracji i dokonania zakupów. Wszystkie udostępnione w formularzu rejestracyjnym dane są chronione i wykorzystane przez P.J. TOPTECH w celu dokonania sprzedaży, wysyłki i zafakturowania zamówionego produktu. Dane korespondencyjne wykorzystamy również do prowadzenia ewidencji klientów i rozesłania informacji promocyjnych dotyczących produktów i sklepu www.kipor.waw.pl . Ujawnione informacje personalne nie będą nigdy przekazane przez P.J.TOPTECH osobom trzecim oraz innym firmom nie wchodzącym w skład P.J.TOPTECH. Przekazane nam dane osobowe są traktowane zgodnie z wymaganiami polskiego prawa w zakresie OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.

UWAGA! Na żądanie klienta jego dane osobowe zostaną niezwłocznie usunięte z zasobów P.J.TOPTECH a konto w sklepie internetowym www.kipor.waw.pl zostanie zamknięte.


9. Odpowiedzialność sprzedawcy
Całą odpowiedzialność za działanie sklepu www.kipor.waw.pl ponosi:

P.J.TOPTECH Paweł Ciosiński
ul. Przedszkolna 31
05-800 Pruszków
NIP: 534-213-38-01
REGON: 140084043

Konto nr: ING BANK O. W PRUSZKOWIE  50 1050 1924 1000 0090 9938 8515
która jest jego wyłącznym właścicielem.

Odpowiedzialność P.J.TOPTECH jest ograniczona do odpowiedzialności za towar, czyli:

    * w wypadku dostarczenia uszkodzonego (uszkodzenia powstałe w transporcie) lub niezgodnego z zamówieniem produktu/produktów P.J.TOPTECH zobowiązuje się do ich wymiany na nowe.
    * P.J.TOPECH nie odpowiada za szkody pośrednie związane z opóźnieniem w dostawie lub niemożliwością dostarczenia zamówionego towaru.


10. REKLAMACJE, ZWROTY I GWARANCJE

    * Odbierając zamówione produkty, nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy odmówić jej przyjęcia. W sytuacji stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń po odebraniu przesyłki, należy je niezwłocznie, pisemnie (także/lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres info@toptech.pl) zgłosić, aby rozpocząć proces reklamacyjny. Kolejnym krokiem w składaniu reklamacji jest kontakt z handlowcami Sklepu Internetowego www.kipor.waw.pl celem ustalenia jak najszybszej drogi załatwienia sprawy.
    * Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać w formie pisemnej (dopuszcza się także możliwość składania reklamacji wraz z załącznikami – Protokół

szkody, ewentualne zdjęcia - za pośrednictwem poczty e-mail na adres info@toptech.pl).
    * Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest spisanie przy udziale pracowników Sklepu Internetowego www.kipor.waw.pl (w przypadku odbioru towaru przez klienta z magazynu sprzedawcy) lub pracownika firmy kurierskiej Protokołu Szkody szczegółowo opisującego uszkodzenia i przesłanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacji.
    * Podstawą rozpatrywania spraw reklamacyjnych oraz zwrotów nie dotyczących uszkodzeń mechanicznych/transportowych jest opinia serwisu gwaranta, stwierdzająca usterkę bądźŸ wadę w działaniu reklamowanego sprzętu. W innych przypadkach podstawą jest Protokół Szkody spisany przy udziale pracowników Sklepu Internetowego www.kipor.waw.pl lub pracownika firmy kurierskiej, szczegółowo opisujący uszkodzenia.
    *Do składanych reklamacji pracownicy Sklepu internetowego www.kipor.waw.pl przekażą odpowiedź z zachowaniem terminów nie przekraczających 14 dni.
    *Klient ma prawo do zwrotu produktu w terminie do 7 dni liczonych od daty odbioru towaru o ile produkt pozostaje w oryginalnym opakowaniu (nie otwartym i nieuszkodzonym) , nie był używany, nie nosi śladów używania, ani też nie jest uszkodzony. Zwrot towaru jest na koszt Nabywcy.

* Każdy zakupiony towar w Sklepie Internetowym www.kipor.waw.pl jest fabrycznie nowy i posiada kartę gwarancyjną. Okres gwarancji zależy od producenta. W przypadku awarii sprzętu, należy kierować się do jednego z autoryzowanych punktów serwisowych producenta w Polsce. Lista serwisów znajduje się na jednej ze stron karty gwarancyjnej lub w instrukcji obsługi. W przypadku braku listy serwisów, należy skontaktować się z handlowcami Sklepu Internetowego www.kipor.waw.pl
   
UWAGA:
Wszelkie zamieszczone www.kipor.waw.pl znaki towarowe i nazwy firmowe należą do prawnych właścicieli.
W sklepie www.kipor.waw.pl zostały umieszczone w celach informacyjnych.

Opisy oraz zdjęcia produktów w sklepie www.kipor.waw.pl mają charakter informacyjny. Sklep www.kipor.waw.pl (P.J.TOPTECH) nie ponosi odpowiedzialnoœci za zmiany dokonane przez producenta w kompletacji, zmianie kolorystyki oraz za drobne różnice w parametrach urządzeń.


Strona głównaStrona główna

Koszyk  

jest pusty

Promocje

Aktualnie brak promocji

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

prestashop theme prestaphop themes